Змінити пошук
Виліт із
Приліт до
Дата вильоту
Дата повернення

 
 
Переліт

Що робити, коли після прибуття в аеропорт, з'ясовується, що рейс скасовано?

В разі скасування рейсу авіаперевізником, він повинен обов'язково запропонувати пасажирові альтернативний переліт. Відповідним джерелом інформації в даному випадку є представництво авіакомпанії на території аеропорту. На цьому етапі AVIO.UA вже не має можливості змінити параметри рейсу і не несе відповідальності за зміни в розкладі рейсів або їх скасування. У випадку скасування рейсу з вини авіакомпанії, спричиненого зміною рейсів в цей день, пасажирові повністю компенсується вартість квитка. З цією метою ми просимо вас звернутись до нашого Центру Бронювання (044 392 8660) і наші консультанти подбають про формальності.