Змінити пошук
Виліт із
Приліт до
Дата вильоту
Дата повернення

 
 
Переліт

Чим відрізняються між собою класи перельоту?

У відповідності до сплаченого тарифу пасажирам надається обслуговування бізнес/першого або економічного класу. Перелік та норми надання послуг по класах обслуговування встановлюються авіакомпанією.

Пасажири бізнес-класу мають підвищений рівень комфорту та обслуговування: збільшений простір між кріслами, вишукане меню, висококласні вина дозволять навіть тривалий переліт зробити легким та приємним.

У салоні першого класу рівень сервісу ще вищий, меню різноманітніше. Ці пасажири можуть провести час перед вильотом, або під час пересадки у залі очікування першого класу в аеропорту, де їм запропонують безкоштовні алкогольні та безалкогольні напої і легкі закуски. Пасажири першого класу отримують фірмові подарунки від авіакомпаній. Для пасажирів цих категорій передбачені інші додаткові зручності: під час реєстрації їм надається окрема стійка, посадка та вихід здійснюється в першу чергу, а на борту для їх обслуговування виділяється більша, в порівнянні з іншими класами, кількість персоналу.

Пасажирам, що придбали квитки в економ-класі (за повним чи спеціальним тарифом), у польоті здебільшого пропонується харчування, включаючи вино, соки та безалкогольні напої, залежно від часу, тривалості та маршруту польоту. 
Варто звернути увагу на певне правило, що діє для тарифів економ-класу: чим нижче вартість квитка, тим більше обмежень у пасажира. Наприклад відсутність можливості обміну заздалегідь придбаного квитка. Прерогативами бізнесу-класу є можливість заощадити на безкоштовному провезенні в 2 рази більшого по вазі багажу.

Вибір салону в літаку залежить від класу квитка. Двосалонні літаки надають можливість вибору між бізнес і економ класами. У літаках, призначених для тривалих перельотів, переважно є три салони: крім бізнес і економ класів надається ще і перший клас.