Регламент сервісу AVIO.UA

§1

Даний Регламент визначає принципи використання і функціонування Інтернет-сервісу AVIO.UA, що знаходиться за адресою www.avio.ua. Положення Регламенту разом з положеннями законодавства, що є обов'язковими на території України, визначають права і обов'язки Користувачів Сервісу, а також права, обов'язки та сферу відповідальності суб'єктів, що мають права на ведення і адміністрування послуг, відкритих для доступу за посередництва сервісу AVIO.UA.

§2   Основні відомості

1. Власником сервісу AVIO.UA є ТОВ "Авіо Україна", що зареєстроване за адресою: вул. Хорива, 3а, Київ 04071, далі за текстом  AVIO.UA.

2. Суб'єктом, що надає послуги у рамках сервісу, є ТОВ "Авіо Україна".

3. Інтернет-сервіс AVIO.UA дозволяє здійснювати бронювання та покупку авіаквитків для Користувачів сервісу AVIO.UA через відкриття для доступу Користувачам системи бронювання Worldspan, а також інших систем бронювання. Здійснити бронювання або покупку квитка можна через сайт або телефоном, номер якого вказаний на сайті сервісу. Стосовно бронювання, здійсненого телефоном, діють відповідні положення даного Регламенту.

§3   Умови використання сервісу

1. Відповідальність Користувача сервісу AVIO.UA

1.1. Схвалення умов . Користувач погоджується з умовами, викладеними в даному Регламенті і несе відповідальність за свої дії в процесі використання даного сайту.

1.2. Дії від імені третіх осіб. Користувач використовує сервіс від свого імені. Якщо Користувач діє від імені третьої особи, це означає, що він має довіреність, дійсну відповідно до норм чинного законодавства. Користувач несе повну відповідальність за роботу без довіреності чи з перевищенням її повноважень.

1.3. Використання підроблених даних. Здійснення запитів на бронювання з використанням фальшивого прізвища або чужого прізвища без відповідних повноважень, а також проведення оплати за заброньовані авіаквитки з використанням фальшивої або чужої кредитки неприпустиме і заборонене загальнообов'язковими положеннями законодавства.

1.4. Сфера використання сервісу. Користувач заявляє, що буде використовувати сервіс виключно в сфері запитів на бронювання та покупку авіаквитків.

1.5. Обмеження відповідальності. AVIO.UA не дає гарантії, що користування сайтом буде відбуватись без неполадок, вад, перерв чи браку можливості з’єднання з системою бронювання, а також щодо того, що результат пошуків відповідатиме очікуванням Користувача щодо основного змісту, докладності чи придатності отриманої інформації.

§4   Сфера надання послуг

Доступні на сервісі AVIO.UA системи бронювання дозволяють Користувачам отримувати інформацію про актуально доступні авіасполучення, що відображаються у списку сполучень, а також бронювати авіаквитки на обрані авіасполучення або придбати квиток на вибране Користувачем авіасполучення згідно з викладеними нижче принципами:

1. Система бронювання. Бронювання і трансакції здійснюються за посередництва порталу AVIO.UA з використанням системи бронювання авіаквитків Worldspan та інших ресурсів бази даних.

1.2. Процес бронювання. Процес бронювання може бути здійснений двома шляхами: Користувачем на сайті AVIO.UA або через Call-Центр AVIO.UA.

1.2.1 Користувач робить запит про можливість здійснити бронювання, а потім бронює авіаквиток через:

а) вибір одного із запропонованих Системою варіантів авіасполучення, відображених у формі списку сполучень на даному напрямку (згідно з умовами, визначеними Користувачем у формулярі пошукової системи, що знаходиться за адресою www.avio.ua);

б) правильне внесення до анкети (що є невід'ємною частиною сервісу) всіх необхідних даних для виконання бронювання в системі;

в) внесення до анкети всіх необхідних даних для виконання операції купівлі авіаквитка;

г) схвалення, після попереднього ознайомлення, з даним Регламентом та умовами покупки і повернення авіаквитка (ці умови доступні на сайті під час здійснення бронювання або безпосередньо в AVIO.UA за номером: +380443928660, +380622105499 або +380322295700)

д) натискання клавіші, позначеної як  "Бронювати", що знаходиться на сторінках сервісу www.avio.ua і отриманням номера бронювання (зазвичай це комбінація літер і цифр).

1.2.2. Користувач отримує підтвердження бронювання по електронній пошті із заголовком "Підтвердження бронювання", що містить номер бронювання, імена та прізвища пасажирів, маршрут подорожі та ціну, яку потрібно заплатити.

1.2.3. Бронювання вважається виконаним з моменту відправки Користувачеві на адресу електронної пошти, вказану ним в реєстраційній формі, Підтвердження Бронювання, як визначено в пункті 1.3.

1.3. Підтвердження бронювання. Доказом наявності в Користувача дійсного підтвердження бронювання є надіслане підтвердження бронювання на адресу електронної пошти, вказану Користувачем у формулярі бронювання, розміщеному на сторінці AVIO.UA. Підтвердження бронювання відповідно до пункту 1.2.3. не тотожне з підтвердженням вартості авіаквитка.

1.4. Наслідки здійснення бронювання. Здійснення бронювання не є підставою для видачі авіаквитка Користувачеві.

1.5. Вартість авіаквитка в момент виконання бронювання. Вартість авіаквитка є гарантованою тільки в момент здійснення бронювання і лише у тому випадку, якщо була правильно передана Користувачеві через систему бронювання або AVIO.UA. Окрім можливості зміни вартості авіаквитка в ситуаціях, визначених в пунктах 3.1.3. та 3.1.4.параграфа 4, вартість може змінитися, якщо була визначена неправильно в результаті очевидної помилки працівника AVIO.UA або в результаті несправності системи.

1.6. Термін покупки квитка після бронювання.

1.6.1. Заброньований квиток потрібно викупити в термін, який встановлено для цього бронювання. Цей термін визначається системою бронювання на підставі умов даного тарифу, а також правил AVIO.UA. Якщо квиток не буде викуплений у визначені терміни - до 20.00 (у будні) та до 16.00 (у суботу-неділю) бронювання буде автоматично скасоване (УВАГА! Не стосується платежів кредитною карткою). Під купівлею квитка мається на увазі підтвердження сервісом AVIO.UA або працівником Центру Бронювання надходження оплати на користь AVIO.UA. Датою здійснення оплати вважається дата зарахування належної суми за квиток на рахунок, наданий Клієнтові для переказу.

1.6.2. Авіакомпанія має право скоротити термін покупки квитка, вказаного під час здійснення бронювання, про що AVIO.UA поінформує Користувача електронною поштою на адресу, вказану у формулярі замовлення або телефоном за номером, зазначеним у реєстраційній формі.

1.6.3. AVIO.UA залишає за собою право встановлення Користувачеві коротшого терміну викупу квитка, ніж термін, визначений авіакомпанією.

2. Купівля

2.1. Користувач може здійснити покупку авіаквитка за умови введення достовірних персональних даних до формуляру замовлення і здійснення оплати авіаквитка в терміни, встановлені авіакомпанією або AVIO.UA.

2.2. Щоб придбати квиток, заброньований на засадах, описаних в §4, пунктах від 1 до 1.6., Користувач зобов'язаний застосовувати процедури, описані в пункті 3.2. Перед здійсненням покупки авіаквитка Користувач зобов'язаний ознайомитися з даним Ргламентом, погодитись із його положеннями, а також ознайомитися з умовами тарифу (умови купівлі і повернення квитка), що стосуються обраного Користувачем авіасполучення. Умови (встановлені авіакомпанією) доступні на сайті в процесі бронювання, а також безпосередньо в консультанта Центру Бронювання за номером +380443928660, +380622105499 або  або +380322295700. У випадку відображення умов тарифу в незрозумілій для Користувача формі, він зобов'язаний перед покупкою здійснити перевірку тарифу, зв’язавшись з консультаном Центру Бронювання за вищевказаними номерами.

2.3. Дані особи, на яку зроблене бронювання, визначені в пункті.1.3. §4, повинні відповідати даним паспорту/посвідчення особи. У разі невідповідності цих даних, пасажир не потрапить на борт літака. У такому випадку здійснена оплата за авіаквиток не підлягає поверненню.

2.4. У випадку оплати за квиток в інший день, ніж день бронювання, Користувач зобов'язаний перед здійсненням платежу (безготівковим чи готівковим способом) в день покупки квитка, зв’язатись з AVIO.UA телефоном за номером +380443928660, +380622105499 або  +380322295700 чи електронною поштою за адресою booking@avio.ua для підтвердження актуальної ціни авіаквитка в гривнях, відповідно до діючого курсу валют.

3. Вартість та форма оплати

3.1. Вартість

3.1.1.Вартість авіаквитка встановлюється в українських гривнях (UAH).

3.1.2. Вартість квитка включає в себе:

а) тариф (вартість перельоту),

б) податки та аеропортові збори,

в) операційну оплату ("transaction fee ") – збір за оформлення квитка.

3.1.3. Авіакомпанія може змінити або вилучити з продажу тариф вже після здійснення бронювання. Таке бронювання буде скасоване без втрати коштів Користувача.

3.1.4. Оскільки тариф, податки і аеропортові збори, визначені в пункті 3.1.2. параграфа 4, можуть бути нараховані перевізниками в іноземній валюті, тому остаточна ціна за авіаквиток може зазнати змін у стосунку до пропозиції. У випадку незначної зміни (до 50 гривень) AVIO.UA корегує операційну оплату так, щоб загальна вартість квитка для Користувача залишилася без змін. У випадку суттєвіших змін кінцевої ціни, працівник AVIO.UA поінформує Користувача про зміну ціни квитка. Користувач матиме право на відмову від бронювання і цілковите повернення вже оплаченої суми.

3.1.5. Оплата " transaction fee" є оплатою, яку стягує AVIO.UA за оформлення авіаквитка і обслуговування бронювання.

3.2 Способи оплати

3.2.1. Платіж кредиткою через сайт AVIO.UA. Платіж кредитною карткою може здійснити її власник або уповноважена ним особа. Використання чужої картки без уповноваження з метою оплати авіаквитка є, згідно з правовими нормами, злочином проти власності та карається на підставі Статті 200 Кримінального кодексу України. AVIO.UA негайно повідомлятиме правоохоронні органи про будь-які спроби вчинення таких дій.

1. Авторизація і розрахунок платежів за квитки регулярних авіаліній відбувається за посередництва системи бронювань Worldspan безпосередньо через авіакомпанії, також в системі "order by phone" (замовлення по телефону), а у випадку бюджетних авіакомпаній без посередництва системи Worldspan. Авторизація здійснюється в робочий час сервісу AVIO.UA.

2. Надаючи дані кредитної картки, Користувач дає згоду на авторизацію картки для зняття належної за квиток суми. Авторизація наступає найчастіше впродовж 24 годин від виконання бронювання. Якщо Користувач хоче зупинити авторизацію картки, він повинен негайно зв’язатись із Call-центром (+380443928660, +380622105499 або +380322295700) в робочий час Call-центру.

3. У випадку:

a) відсутності авторизації;

b) відсутності можливості заблокування належної суми на картці;

c) коли авіакомпанія прямо забороняє платіж кредитною карткою даного типу;

d) коли авіакомпанія прямо забороняє платіж кредитною карткою за даний тариф;

AVIO.UA зв'яжеться з Користувачем телефоном або електронною поштою з метою визначення іншої форми оплати (телефонний контакт або контакт через електронну пошту буде здійснено на підставі даних, вказаних Користувачем у реєстраційній формі).

4. Для правильної авторизації кредитної картки, Користувач повинен надати наступні дані, що стосуються кредитної картки:

а) вид кредитної картки

б) номер кредитної картки

в) термін дії кредитної картки

г) код CVV2/CVC2 (знаходиться на звороті платіжної картки. Це три останні цифри, надруковані на номері картки на смужці для підпису).

5. Авторизація кредитної картки полягає у надсиланні даних картки до системи бронювання, а також до центру розрахунків карток. Потім з кредитки за номером, вказаним Користувачем, буде знято суму, встановлену відповідно до пункту 3.1. (двома окремими операціями).

6. Успішна авторизація еквівалентна купівлі авіаквитка.

7. У випадку відсутності можливості заблокування належної суми на кредитній картці, покупка квитка не відбудеться.

8. AVIO.UA не несе відповідальності за спосіб здійснення авіакомпанію авторизації кредитної картки, а також застерігає, що не має впливу на процес зняття коштів з рахунку власника картки.

3.2.2. Оплата безготівковим способом.

а) Оплата безготівковим способом можлива лише тоді, коли операція здійснюється за мінімум 2 робочі дні перед визначеним терміном придбання квитка. У випадку, якщо до оформлення квитка залишається коротший проміжок часу, ми рекомендуємо готівковий платіж на наш рахунок в будь-якому відділенні наступних банків: ПАТ КБ "Приватбанк", ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" на території України. Готівкові платежі здійснюються без комісії. Переказ або готівковий платіж необхідно здійснити на рахунок:

Одержувач: ТОВ "Авіо Україна"

ПАТ КБ "Приватбанк":

Номер рахунку: 26005052715105, МФО 300711

ПАТ "Райффайзен Банк Аваль"

Номер рахунку: 26008100256, МФО 380805

ОТП Банк

Номер рахунку: 26004701355375, МФО 300528

б) Переказ слід здійснити в банку якомога швидше після здійснення бронювання. Ми радимо не здійснювати платежів через Укрпошту з огляду на затримки, що трапляються в реалізації переказів.

в) У випадку купівлі квитка за 2 робочі дні перед визначеним через систему терміном закінчення бронювання, слід надіслати підтвердження здійсненої оплати за адресою: booking@avio.ua або факсом на номер: +380672368825 разом з наступними даними: номер бронювання; ім'я і прізвище пасажира.

3.2.3. Оплата готівкою в офісі:

Оплату авіаквитка можна здійснити в офісі AVIO.UA.

4. Форми отримання і доставки квитків

4.1. Отримання та доставка авіаквитків - загальні принципи

4.1.1. Доставка або одержання авіаквитка залежить від виконання Користувачем оплати заброньованого авіаквитка на умовах, визначених в пунктах 2. і 3.2. даного Регламенту.

4.1.2. Придбаний авіаквиток буде надісланий Користувачеві електронною поштою за адресою, вказаною ним у формулярі бронювання або може бути одержаний особисто Користувачем в офісі AVIO.UA (адреса https://www.avio.ua/kontakt.php)

5. Умови скасування бронювання Користувачем

5.1. Скасування перед покупкою авіаквитка. Користувач має право безкоштовно скасувати виконане бронювання авіаквитка перед його покупкою виключно до дня викупу квитка до 20.00 (у будні) та до 16.00 (у суботу-неділю). (УВАГА! Не стосується платежів карткою).

5.2. Спосіб скасування перед покупкою авіаквитка. Скасування бронювання перед покупкою квитка можливе через телефонний контакт за номером +380443928660, +380622105499 або +380322295700. Користувач погоджується, що особисто здійснює скасування бронювання в передбачений вище спосіб. Тим самим він несе повну відповідальність за скасування бронювання.

5.3. Скасування після покупки авіаквитка. Користувач має право безкоштовно скасувати викуплене бронювання, але це може відбутися тільки того дня, коли квиток був оформлений за умови телефонного повідомлення про це Call-центру у робочий час.

УВАГА! В випадку бюджетних авіаліній скасування авіаквитка після викупу, зазвичай, неможливе.

6. Скасування бронювання з вини авіакомпанії

6.1. Відповідальність. AVIO.UA не несе відповідальності за зміни в статусі бронювання або за скасування бронювання авіакомпаніями в бронюваннях, виконаних Користувачами через сервіс AVIO.UA.

6.2. Інформування Клієнтів. Інформація про можливі, виконані авіакомпаніями, зміни в бронюванні Користувача, буде повідомлена йому телефоном за вказаним в анкеті номером або, якщо це виявиться недієвим, надіслана AVIO.UA за вказаною Користувачем в анкеті адресою електронної пошти.

УВАГА! З огляду на організаційну специфіку, вищезгадана процедура може мати обмежене застосування при т.з. бюджетних перевізниках.

7. Зміна бронювання придбаного квитка

7.1. Право вносити зміни. Клієнт має право вносити зміни у бронювання після придбання квитка (дата, година вильоту тощо) на умовах, визначених авіатарифами з правовими застереженнями AVIO.UA до нарахування позатарифної оплати за зміни у розмірі 349 гривень за кожен змінений квиток. Позатарифна оплата не відображена в умовах тарифу, представлених авіакомпаніями.

УВАГА! Вищезгадане право внесення змін або повернення через AVIO.UA може мати обмеження при деяких пропозиціях т.з. бюджетних перевізників. З технічних міркувань в таких випадках зміни або повернення можуть виявитися можливими виключно через безпосередній контакт Клієнта з авіакомпанією (бюджетним перевізником). Спосіб зміни/скасування та його вартість регулюються окремими розпорядженнями конкретних перевізників і AVIO.UA не має на них впливу.

7.2. Умови внесення змін. Умови внесення змін у бронювання визначають авіакомпанії, а також квоти "transaction fee" (плата за операцію), що викладені у даному Регламенті AVIO.UA.

8. Повернення авіаквитка

8.1. Право на повернення. Клієнт має право здійснити повернення авіаквитка, придбаного за посередництва сервісу AVIO.UA, з врахуванням принципів тарифу, застосованих до даного авіаквитка. Про намір виконати повернення закупленого квитка слід заявити представникові AVIO.UA з метою отримання інформації про вартість і процедуру повернення.

УВАГА! Слід однак пам'ятати, що повернення податків або невикористаного квитка можливе, зазвичай, виключно тоді, коли жоден із сегментів подорожі на квитку не був використаний.

УВАГА! Вищезгадане право виконання змін або повернення через AVIO.UA може мати обмеження при деяких пропозиціях т.з. бюджетних перевізників. З технічних міркувань в таких випадках зміни або повернення можуть виявитися можливими виключно через безпосередній контакт Клієнта з авіакомпанією (бюджетним перевізником). Спосіб зміни/скасування та його вартість регулюються окремими розпорядженнями конкретних перевізників і AVIO.UA не має на них впливу.

8.2. Умови здійснення повернення

8.2.1. Умови повернення квитка визначають тарифні принципи авіакомпаній. Повернення, виконане за посередництва AVIO.UA буде можливим тільки у тому випадку, якщо Клієнт повідомить AVIO.UA про скасування перельоту в рекомендованих проміжках часу – мінімум за 24 год. перед вильотом або, якщо це буде неможливим з огляду, наприклад на обмеження робочого часу офісу AVIO.UA, він перед вильотом повідомить про скасування безпосередньо авіакомпанію і цей факт буде відображений в її системі.

8.2.2. Повернення авіаквитка завжди пов'язане з втратою коштів, чітко визначених у тарифах та даному Регламенті. Поверненню не підлягають операційні оплати (зокрема сервісний збір за оформлення авіаквитка), одержані через AVIO.UA. AVIO.UA має право на нарахування позатарифної операційної оплати в розмірі 349 гривень за повернений квиток.

8.3. Повернення коштів. Кошти, що належать Клієнту за повернений авіаквиток, відшкодовуються, залежно від форми оплати належної суми за квиток, впродовж 30 днів (а в особливих випадках довше, про що клієнт буде невідкладно повідомлений) від дати отримання через AVIO.UA інформації про готовність отримати відшкодування. Умовою отримання повернення є надіслана до AVIO.UA підписана коригуюча накладна. 30 днів рахується від дати отримання від Клієнта коригуючої накладної електронною поштою або звичайною поштою та форми для відшкодування.

а) у випадку оплати кредитною карткою, кошти, належні за повернення квитка, надсилаються виключно на картку, з якої був оплачений авіаквиток;

б) у випадку оплати безготівковим переказом, кошти, належні за повернення авіаквитка, надсилаються на банківський рахунок, вказаний Користувачем у формулярі відшкодування;

в) у випадку оплати готівкою, кошти, належні за повернення авіаквитка, виплачуються готівкою в офісі, в якому було здійснено оплату за авіаквитки або на банківський рахунок, вказаний у формулярі відшкодування.

9. Длокументи, необхідні для подорожі

9.1. Найпізніше в момент здійснення бронювання авіаквитка Користувач (пасажир) повинен мати відповідні та дійсні документи, що дозволять здійснити подорож, зокрема дійсний паспорт, необхідні при виїзді візи, а також, у випадку купівлі Користувачем молодіжного квитка, дійсний студентський квиток.

9.1.1. AVIO.UA не несе відповідальності за відсутність у Користувача в'їзної або транзитної візи, необхідної в країні, до якої прямує Користувач, або в якій здійснює пересадку. Інформацію про візові вимоги Користувач повинен одержати самостійно перед бронюванням авіаквитків (детальна інформація на сайті: https://www.mfa.gov.pl/I https://www.mfa.gov.ua/mfa/ua/4131.htm.

§5   Захист персональних даних

1.1. Користувач дає згоду на обробку ТОВ "Авіо Україна" своїх персональних даних в спосіб, описаний вище, в маркетингових цілях ТОВ "Авіо Україна" та його бізнес-партнерам з метою вивчення ступеня задоволення клієнтів, а також на надання доступу до своїх персональних даних у цих цілях вищезгаданим суб'єктам.

1.2. Погоджуючись з даним Регламентом, Користувач заявляє, що був поінформований, що адміністратором персональних даних буде ТОВ "Авіо Україна", і йому надається право доступу до їх змісту та на їх виправлення, а надання персональних даних є добровільним

1.3. Користувач дає згоду на надсилання з вищеназваною метою комерційної інформації на вказану ним адресу електронної пошти.

§6   Прикінцеві положення

1.1. Застосування Цивільного кодексу України. У питаннях, не врегульованих постановами даного Регламенту, діють положення Цивільного кодексу України.

1.2. Компетенція суду. Усі спори, пов'язані з послугами, наданими AVIO.UA, підлягають вирішенню через відповідні місцеві суди, що мають повноваження за місцем знаходження AVIO.UA.

1.3. Обмеження відповідальності. AVIO.UA не несе відповідальність за шкоду, завдану Користувачу, що виникла з факту зриву подорожі у зв’язку з обставинами непереборної сили в трактуванні положень Цивільного кодексу, а також з незалежних від AVIO.UA причин, до прикладу, страйку працівників авіакомпаній, аеропортів. Зокрема, AVIO.UA у жодному разі не може виступати посередником у будь-яких питаннях рекламаційної або претензійної поведінки клієнта стосовно перевізника.

1.4. Згода Користувача. Я підтверджую, що всі положення даного Регламенту для мене зрозумілі. Я погоджуюсь з положеннями даного Регламенту без застережень.

 
 
Змінити пошук
Виліт із
Приліт до
Дата вильоту
Дата повернення